• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Väntar på att klockan ska bli 24:00

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
Skulle behöva sova ska upp tidigt till jobb imorgon, men väntar på att lönen ska gå in så att jag kan skicka det mest akuta.
Släpper nog ett större lån till inkasso nu och det får bli betalningsanm. orkar inte hålla på med det mera
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Jag får inga pengar förrän på måndag så jag väntar inte.

Men kommer nog kunna se min inkomst på min bank inatt någon gång.

Det är både bra och dåligt med att få in nya pengar. På ett sätt är det vad man väntar på stora delar av månaden och lider av. Men på ett sätt är det jobbigt att betala mycket och inte få så mycket över och sedan är det en hel månad till nästa gång. Det är påfrestande psykiskt varje månad...
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Åh. Känner precis samma sak. Fick dessutom 12000 extra denna månad men de är bokade till utgifter sedan en lång tid tillbaka...man borde få en medalj för detta slit i slutändan. Vilken problemlösningsförmåga man har.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Bra jobbat tigerkatten007 att kunna lösa skulder med egna pengar istället för lånade är bara positivt. Du förtjänar en medalj för det.
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Det är det tunga, att mycket återstår. Det är jätteskönt när en kredit är borta och man kan verkligen känna hur trycket lättar lite. Men sen försvinner det och man har en hel rad andra skulder dom kommande månaderna eller åren.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp